søndag 3. juli 2011

Blomster & kaker


Jeg er ikke noen typisk "blomsterdame",
 men når jeg kommer hjem til mine foreldre så må jeg stoppe opp for å se på alle de nydelige blomstene.
Fargene, formene og mengden fasinerer meg..
Måtte bare ta noen bilder fra hushjørnene.





Og mens man går omkring og nyter livet - hva er vel bedre en mangrengskake med jordbær?

Enkel å lage er den også:
4 eggehviter (Stivpiskes)
1,5dl eddik, 7%
2 ts vaniljesukker
2 ts potetmel
200g sukker

Sukkeret heller du i røren litt av om gangen mens du pisker.
Du pisker til du får en stiv konsistens.

Stekes på 150 grader i 45 min

Krem piskes til å ha på toppen av kaka sammen med jordbær!

Jammi!




Og i morgen satser vi på sol og sommer slik at vi kan ta en båttur!
Fin søndags kveld til dere som titter innom!
Snakkes!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar