torsdag 30. juni 2011

Et nytt kapittel kan begynne..




Som jeg har skrevet om før så flytter vi.. vi flytter til Sørlandet...og vi flytter snart..eller vi har vel kanskje allerede flyttet?
Jeg og barna har mer eller mindre "kommet oss ned for godt", mens min kjære mann pendler "til og fra".
Det er rart.. rart å ikke skal "hjem til Oslo" : Her har vi bodd i over 10 år og hatt det helt fantastisk!

Vi legger bak oss en epoke som har vært utrolig innholdsrik.

Et nytt kapittel kan begynne!
Vi har ikke kjøpt noe hus her nede enda, men det ser ut til at det ordner seg med at vi kan leie et hus for en periode!.. til vi finner vårt hus- Et hjem vi skal "forme" sammen - hvor vi på nytt kan skape gode minner og innholdsrike dager og år....

Høsten 2011 blir en spennende tid.

(Bilde er tatt en julaften fra kjøkkenvinduet til mamma og pappa!)



2 kommentarer:

  1. Har dere liksom flyttet alt..? Triste greier.. Når kommer dere til Oslo på besøk da? Må jo se dere.. Godt det ordner seg med leie av hus.. lurt å ta tiden til hjelp for å finne drømmehuset! Lykke til og god sommer!Jeg følger i hvert fall med på bloggen din;) Ella xxx

    SvarSlett
  2. uff ja .. nesten litt vanskelig å si det rett ut. Jeg kommer inn med Lillesøster noen dager for å pakke. Skal gi beskjed! Men det kan jo være dere er på ferie da... uansett - vi skal holde kontakten!! Vi får følge hverandre på blogg så er vi litt oppdaterte på hva som skjer i våre liv:=) Klems

    SvarSlett